المجموعاتقائمة الاعضاءالرئيسيةبحـثدخولس .و .جالتسجيل

شاطر | 
 

 جاوبونى بس اكدي بصراحه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الطائر الجريح
☆☆
☆☆


عدد المساهمات 142

نـــقاط 248


مُساهمةموضوع: جاوبونى بس اكدي بصراحه   الإثنين يونيو 21, 2010 10:39 pm



كلنا طبعا سمعنا البوم جناات
و انا بسمعه انهارده و لقيت كلمات الاغنيه تحفه
فقلت لازم انزل تويك بيها
عشان هى بجد تستاهل
اللى مسمعهاش اهى الاغنيه

....................

بيعاملنى يا ناس معامله
مش هى و راضيه بيها
و الكلام يا دوب على اد السؤال

يرضى مين فى الدنيا دى
ابقى عايشه وحدانيه
و هو مبيسئلش عنى و لو سؤال
.............................

فى حد كده بجد؟
واحده تكون بتحب واحد اوى و بتموت فيه
و هو بيعاملها كده
و هى بتسحمل كل ده برضه
و فى الاخر تقول انا مش ندمانه بس انا زعلانه و خايفه عليه


عايزه اسال سؤال دلوقتى
طيب هو لو يحبها و هى متأكده من كده
هو ليه بيعمل فيها كده ؟
هى متستهلش منه كده ابدا ؟
دى بتفضله على نفسها ؟
دى ضحت بكل حاجه عشانه ؟

و فى الاخر حتى مفيش كلمه كويسه
و الكلام على اد السؤال
طيب هو مكنش كده و لما هى حبته اوى
هو عمل فيها كده
يعنى دى اخره الحب
و دى مش حاله واحده بس
لا ده حال بنات كتير مننا
ساكتين و مستحملين عشان بيحبوا بجد


طيب لو انت او انتى فى الموقف ده
حتعمل ايه ؟
حتصبر عليه و تكمل معاه
و لا حتقول انا تعبت خلاص و لازم القى حد يقدرنى
و يعاملنى كويس

مستنيه ردكم على السؤال
انا والله واحدة من دوال
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كبر الغرام
⋚ ☃ ⋛
⋚ ☃ ⋛


ذكر

عدد المساهمات 1066

نـــقاط 1385

العمر 27

العمل مدير عام شركه اوعى وشك

مزاجك إيه كوكتيل


مُساهمةموضوع: رد: جاوبونى بس اكدي بصراحه   الثلاثاء يونيو 22, 2010 6:30 am

يمكن يكون حب واحدة تانى او فى حاجة شافه فى الوقت دة مش عجبا فيها

وانا عايز اقول حاجة للبنت لو هى بتحبه تصبر عليه شويه يمكن يرجع زى الاول ويشوف قد ايه انها بتحبه وبتضحى عشانه فى حاجات كتير


تسلمى نهى على الموضوع الجميل يسعدنى انى اكون اول واحد يرد عليكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friends4ever.all-forum.net/index.htm?sid=da9164b1a77f7026
MR:KENA★
.



ذكر

عدد المساهمات 1666

نـــقاط 2593

العمر 29

العمل رجل أعمال

مزاجك إيه ☃ رايــــــــــــــــــــق ☃

فودافون


مُساهمةموضوع: رد: جاوبونى بس اكدي بصراحه   الثلاثاء يونيو 22, 2010 6:51 am

هى بتحبه بقلبها وناسيه تفكر بعقلها

وده سبب إلى هى فيه من الأول


ولو هو حبيبها بجد ميسبهاش فى العذاب ده

ويعلمها معنى الحنان

بس هى لازم تفكر بعقلها أكتر معاه

وتاخد قرارات مع نفسها فى مواقف بينهم


وتحسسه إنها مش راضيه على بيعمله


علشان هى غاليه عند نفسها قبل ما تكون غاليه عنده

وشكرا لموضوعك أغنيه جميله

ربنا يوفقك وبجد فكرى بعقلك أكتر يا غاليه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الطائر الجريح
☆☆
☆☆


عدد المساهمات 142

نـــقاط 248


مُساهمةموضوع: رد: جاوبونى بس اكدي بصراحه   الثلاثاء يونيو 22, 2010 10:48 pm

حاضر بس البيحب بجد مش بيفكر بعقلها والمثل بيقول مرايت الحب عماقها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميرة القلوب
☜☺☞
☜☺☞


انثى

عدد المساهمات 479

نـــقاط 646

العمر 26

العمل طالبة جامعية

مزاجك إيه اشطة بالزبادي والعسل



مُساهمةموضوع: رد: جاوبونى بس اكدي بصراحه   الخميس يوليو 01, 2010 1:05 am

الحب لازم يكون متفق فية العقل والقلب سويا دا اولا
ولكن في زمنا هذا او بالاصح الوقت الحالي الحب اصبح شئ نادر جدا ان وجد





 إذهب.. إذا يوماً مللت مني..  واتهم الأقدار واتهمني..
  أما أنا فإني..  سأكتفي بدمعي وحزني.. 

فالصمت كبرياء 

والحزن كبرياء 


إذهب..  إذا أتعبك البقاء.. 

فالأرض فيها العطر والنساء..  والأعين الخضراء والسوداء
 وعندما تريد أن تراني  وعندما تحتاج كالطفل إلى حناني..
 فعد إلى قلبي متى تشاء..
 فأنت في حياتي الهواء..
وأنت.. عندي الأرض والسماء.. 

إغضب كما تشاء

 
 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
جاوبونى بس اكدي بصراحه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(( افلام , اغاني , برامج , العاب ) Friends4ever)) :: 
.
 :: جرح العشاق
-
انتقل الى: