المجموعاتقائمة الاعضاءالرئيسيةبحـثدخولس .و .جالتسجيل

شاطر | 
 

 جديده ومعايا موضوع ممتع ممكن

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
بطوط كتكوت
☜☺☞
☜☺☞


انثى

عدد المساهمات 725

نـــقاط 979

العمر 17

العمل طالبه

مزاجك إيه امووووووووووووووه مهيسه


مُساهمةموضوع: جديده ومعايا موضوع ممتع ممكن    الجمعة يونيو 25, 2010 2:57 am

بسم الله الرحمن الرحيمهوبااااا
قال علي رأي المثل ...دي احلوت قوي

* لو كان الرجاله بشنباتهم ... لكان الصرصار اجدعهم !!!!
* يا مخلص علي الكلب رصيدك .... بكره يخلص الكارت ويجري الكلب ويسيبك
* الحياه من غير نسوان ... زي المسقعه من غير بتنجان
* حطي جوزك فوق السطوح وان كان لك نصيب فيه مش هيروح
* اتقل علي حبيبك وارميه في بلاعه يطلع مستحمي وفي بؤه نعناعه
* اتجوز المجنونه بنت العاقله وماتجوزش العاقله بنت المجنونه





امبارح كان معايا وعدنى بالف وعد وقالى من البداية هنعيش ونـمـوت لبعض
حبيته بكل قلبى اكتر من اى حد وفى يوم وليلة سابنى انا خايـف امــوت بجد
احساس فــظـيع ان اللى روحك فى يضيع واللى اشتريته فى يوم يبع وتوه وياه سنينى
افتح عنيك تتلما احـزانك عليه تتـهدا احلامك فوقيه وتقسمك نصين
امبارح كان معايا وعدنى بالف وعد
علمنى ازاى احبه وازاى علشانه اعيش لكن ان انسا حبه دى اللى معلمنيش عايش على ذكرياتى الوقت منسنيش ودى مئـسات حياة اللى مبتتهيش
احساس فـظيـع ان اللى روحك فى يضيع واللى اشتريته فى يوم يبع وتوه وياه سنينى
افتح عنيك تتلما احزانـك عليه تتهدا احلامك فوقيك وتقـسمك نصين المصدر


    

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كبر الغرام
⋚ ☃ ⋛
⋚ ☃ ⋛


ذكر

عدد المساهمات 1066

نـــقاط 1385

العمر 27

العمل مدير عام شركه اوعى وشك

مزاجك إيه كوكتيل


مُساهمةموضوع: رد: جديده ومعايا موضوع ممتع ممكن    السبت يونيو 26, 2010 4:01 am

* اتقل علي حبيبك وارميه في بلاعه يطلع مستحمي وفي بؤه نعناعه


تسلمى منار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friends4ever.all-forum.net/index.htm?sid=da9164b1a77f7026
بطوط كتكوت
☜☺☞
☜☺☞


انثى

عدد المساهمات 725

نـــقاط 979

العمر 17

العمل طالبه

مزاجك إيه امووووووووووووووه مهيسه


مُساهمةموضوع: رد: جديده ومعايا موضوع ممتع ممكن    السبت يونيو 26, 2010 3:08 pm

ميرسى يا قمر منور التوبك





امبارح كان معايا وعدنى بالف وعد وقالى من البداية هنعيش ونـمـوت لبعض
حبيته بكل قلبى اكتر من اى حد وفى يوم وليلة سابنى انا خايـف امــوت بجد
احساس فــظـيع ان اللى روحك فى يضيع واللى اشتريته فى يوم يبع وتوه وياه سنينى
افتح عنيك تتلما احـزانك عليه تتـهدا احلامك فوقيه وتقسمك نصين
امبارح كان معايا وعدنى بالف وعد
علمنى ازاى احبه وازاى علشانه اعيش لكن ان انسا حبه دى اللى معلمنيش عايش على ذكرياتى الوقت منسنيش ودى مئـسات حياة اللى مبتتهيش
احساس فـظيـع ان اللى روحك فى يضيع واللى اشتريته فى يوم يبع وتوه وياه سنينى
افتح عنيك تتلما احزانـك عليه تتهدا احلامك فوقيك وتقـسمك نصين المصدر


    

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
جديده ومعايا موضوع ممتع ممكن
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(( افلام , اغاني , برامج , العاب ) Friends4ever)) :: 
.
 :: نكت وفوازير
-
انتقل الى: