المجموعاتقائمة الاعضاءالرئيسيةبحـثدخولس .و .جالتسجيل

شاطر | 
 

 كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الخميس أبريل 22, 2010 2:30 am

على رأى المثل إن كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر..........

على رأى المثل لا بيضة الفرخه لقية ولا جوز البنت هديه ... ده جوز البنت زى الرقعه فى الجلابيه.......

على رأى المثلقال إيه خلاك حمار يا جحشى ... قال مشيت فى سكة القرع والمحشى................. على رأى المثل
ماتخدش السهتانة أم كحلة ولبانة دى وقت العجين تعمل عيانة .. وما يعجبكش
قصتها ولا كحلتها دى وقت الخبيز يا لخمتها..................

على رأى المثللو كـانوا الرجـالة بشنباتهـم.. لـكان الصـرصار اجــدعهم................ على رأى المثلقليل الاصل لا تعاتبه ولا تلومه ،ده زى البقعه لا يطلع برابسو ولا بأومو........... على رأى المثل الــعيـلة اللــى مــفيهاش صـــايع .... حــقها ضــايع..................

على رأى المثل اللى يشوفك يفتكرك فارس فى ساحته مايعرفش انك حتى الشراب شاحته.........

على رأى المثل يا مخلص على الكلب رصيدك .. بكرة يخلص الكارت و يجرى الكلب و يسيبك.........

على رأى المثل بيع الجمال و اشترى خفه .. الجمال كتير لكن الخفيف صدفة................

على رأى المثل الحياه من غير نسوان زى المسقعه من غير بتنجان.................

على رأى المثلاللى يسكت و مايقولش لمراته ليه ؟ رحمة الله عليه............... :dعلى رأى المثل حطى جوزك فوق السطوح وان كانلك نصيب فيه مش هيروح.................

على رأى المثل الدلع فى الكبير زى الزغزغة فى الحمير..................

على رأى المثل الراجل الخايب خلفته كتير و البطيخة القرعة لبها كتير.................

على رأى المثل اتقل علي حبيبك وارميه في بلاعه .. يرجعلك مستحمي وفي بقه نعناعه...........

على رأى المثل اتجوز المجنونة بنت العاقلة ومتجوزشى العاقلة بنت المجنونة....................
[/center]


عدل سابقا من قبل Cisaaar في الإثنين أبريل 26, 2010 3:41 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كبر الغرام
⋚ ☃ ⋛
⋚ ☃ ⋛


ذكر

عدد المساهمات 1066

نـــقاط 1385

العمر 27

العمل مدير عام شركه اوعى وشك

مزاجك إيه كوكتيل


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الخميس أبريل 22, 2010 4:50 pm

ههههههههههههههههههه

ايه ياعم دة على رأى المثل الحياه من غير نسوان زى المسقعه من غير بتنجان.................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friends4ever.all-forum.net/index.htm?sid=da9164b1a77f7026
خدنى الحنين
☆☆
☆☆


ذكر

عدد المساهمات 150

نـــقاط 188

العمر 26

مزاجك إيه برنس البرنسسة


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الخميس أبريل 22, 2010 4:51 pm

ههههههههههههههههه

لا تعليق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
المدمر هنرى
☆☆
☆☆


ذكر

عدد المساهمات 356

نـــقاط 376


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الجمعة أبريل 23, 2010 12:15 am

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كدا احراج يا عم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميرة القلوب
☜☺☞
☜☺☞


انثى

عدد المساهمات 479

نـــقاط 646

العمر 26

العمل طالبة جامعية

مزاجك إيه اشطة بالزبادي والعسل



مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الجمعة أبريل 23, 2010 6:14 am

على رأى
المثل
اتقل علي حبيبك وارميه في بلاعه ..
يرجعلك مستحمي وف
ي بقه نعناعه...........
ههههههههههههههههههههههههه
حلوة اوي دي

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الإثنين أبريل 26, 2010 5:31 pm

هههههههههههههههههههههه
تسلمولي علي الردود هههههههههههه
بس جامد الموضع دة عاجبني اوووووووي


عندما تجد من تحب فقد وجدت الحياة .. وعندما يحبك من وجدت فقد ملكت الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
القاسية
☆☆
☆☆


انثى

عدد المساهمات 128

نـــقاط 200

العمر 27

العمل جاري البحث

مزاجك إيه تهييس


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الثلاثاء أبريل 27, 2010 4:53 pm

جاااااااااااامد يا كينج

هههههههههههههههههههه

على رأى المثل اللى يشوفك يفتكرك فارس فى ساحته مايعرفش انك حتى الشراب شاحته.........


تسلم ايديك توبيك هايــــــــــــــــــل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الثلاثاء أبريل 27, 2010 8:47 pm

هههههههههههههههههه
عاجبك انتي وانا عمل اتريق علينا صح
هههههههههههههههههه
مااااااااشي حنون تسلمي يا قمر


عندما تجد من تحب فقد وجدت الحياة .. وعندما يحبك من وجدت فقد ملكت الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مشمشة

☆


انثى

عدد المساهمات 85

نـــقاط 138

العمر 23

العمل جاى فى الطريق

مزاجك إيه زفتووووووز

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الأحد يوليو 31, 2011 6:30 am

بجد والله جامد♥
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر   الأحد يوليو 31, 2011 2:15 pm

تسلميلي يا غاليه


عندما تجد من تحب فقد وجدت الحياة .. وعندما يحبك من وجدت فقد ملكت الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كــان حــبـيـبــك طــور ... إلــبــســـيـله أحـــمــر
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(( افلام , اغاني , برامج , العاب ) Friends4ever)) :: 
.
 :: المنتدى العام
-
انتقل الى: