المجموعاتقائمة الاعضاءالرئيسيةبحـثدخولس .و .جالتسجيل

شاطر | 
 

 هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الثلاثاء أبريل 27, 2010 11:28 pm


بسم الله

اصدقائى الاعزاء اعضاء منتدانا الكرام

ايها الساده الرجال والرجال بس


اهلا بيكم معانا

يمكن النهارده التوبيك داه عباره عن تحزير هااام الى كل من اقبل على تلك

الغلط التاريخيه وفكر مجرد تفكير ان يحبس نفسه وحريته فى قفص الزوجيه

ازاى تختار سجانك الى هيخنقك وينكد عليك حياتك ؟؟؟

سوال مهم جداااا

والاهم انى هرشحلك نوع من الانواع وليك طبعا حرية الاختيار

اذا كنت هتختار النوع داه ولا لا

للزوجه النكديه فوائـــــــــد

واحد يقول النكديه اقوله اه كلهم كده تبدا معاك بحنيه ودلع ورقه

وفجاة وبعد الجواز بااسبوع اسبوع واحد ياابن وتلقيها اتحولت بقدرت قادر

سبحان الله تلاقى نفسك عايش مع ديناصـــــور
ايوه ديناصـــــــــور من الى انقرضو دول



شايف واحد السوال على وشه ويقولى هيا الزوجه النكديه ليها فوائد

اقوله طبعاا ليها فوائد ومن اهم هذه الفوائـــــــــد




طيب والله الديناصور ارحم



تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله
طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل




تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف النساء



تساعد الزوج على صلة الرحم لأنه على طول هارب عند أمه




تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل




وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل
مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:


وراء كل رجل منتحر امراه نكديه






والنهارده سوالى لكل الرجاله

ايه وجه الشبه بين البنت او المراه والديناصــــــور ؟؟

الى يعرف الاجابه يتصل على 0900 يكسب سكينه يقطع بيها لسان اى بنت تتجرا وتتكلم معاه



انا هجري بقي علشان مضربش
ههههههههههه
مش عايز حد يزعل مني
بس التوبيك دة علشان انا قسيت علي الرجاله في التوبيكات اللي فاتت
سلاموز
cisaaar



عندما تجد من تحب فقد وجدت الحياة .. وعندما يحبك من وجدت فقد ملكت الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
القاسية
☆☆
☆☆


انثى

عدد المساهمات 128

نـــقاط 200

العمر 27

العمل جاري البحث

مزاجك إيه تهييس


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الثلاثاء أبريل 27, 2010 11:46 pm

ياخرااااابي بقينا ديناصورات يا كينج طيب
مرسي يا قمر على كلامك الحلو الي بيقطر ".................."





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الثلاثاء أبريل 27, 2010 11:51 pm

ههههههههههههههههههههههههه
ماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشي يا حنون انتي بقي اللي ابتدتي
انتي نسيتي ان الرجال قومين علي النساء نيس كومنت حنان وانتظري المزيد


عندما تجد من تحب فقد وجدت الحياة .. وعندما يحبك من وجدت فقد ملكت الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
اميرة القلوب
☜☺☞
☜☺☞


انثى

عدد المساهمات 479

نـــقاط 646

العمر 26

العمل طالبة جامعية

مزاجك إيه اشطة بالزبادي والعسل



مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأربعاء أبريل 28, 2010 1:12 am

تصدق ان عندك حق
بس احنا طبعا مش منهم لاني شخصيا مش نكدية
ههههههههههههههههههههههه
نايس توبيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خدنى الحنين
☆☆
☆☆


ذكر

عدد المساهمات 150

نـــقاط 188

العمر 26

مزاجك إيه برنس البرنسسة


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأربعاء أبريل 28, 2010 1:43 am

هههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كبر الغرام
⋚ ☃ ⋛
⋚ ☃ ⋛


ذكر

عدد المساهمات 1066

نـــقاط 1385

العمر 27

العمل مدير عام شركه اوعى وشك

مزاجك إيه كوكتيل


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأربعاء أبريل 28, 2010 2:26 pm

هههههههههه

تسلم كنيج موضوع جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friends4ever.all-forum.net/index.htm?sid=da9164b1a77f7026
Cute girl

☆


انثى

عدد المساهمات 95

نـــقاط 129

العمر 28

العمل طالبه

مزاجك إيه No coMMent


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأربعاء أبريل 28, 2010 4:16 pm

هههههههههههههههههههههههههههه

لاتعليق

يسلمووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ɖɚɐɖ ɚɳɖ
☜☺☞
☜☺☞


ذكر

عدد المساهمات 595

نـــقاط 845

العمر 23

العمل عاشق افريل لافجين

مزاجك إيه كـــن فــى الحيــاة عابــر سبيــل واتــرك ورائــك كــل اثــر جميــل فمــا نحــن فــى الدنيــا الا ضيــوف ومــا علـــى الضيــف الا الرحيــل



مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأربعاء أبريل 28, 2010 4:47 pm

دول دول دولا خبلانة
اللى فاهمهم راسه تعبانة
تفهم إيه حموك فى كنكة ... كان غيرك أشطر

دول دول دول خبلانة
تواضع منهم قعدوا معانا
شق البطيخة ,,, و ع البركة

لما الحنية بتبقى طالبة ... بيبقوا قمامير
إنما يا حبيبي عليهم قلبة ... اشوف وشك بخير
و اللى مخلى كفتهم غالبة ... النكد الكتير
و أجارك الله بقى على ده سلاح

فى ثوانى تلاقى الدنيا ولعة ... دولا مجانين
ماهو ياتطلقنى با إما خالعة .... دولا مجانين
معظمنا خلاص بقى عنده صلعة ... بسبب المجانين
يا خسارة الشعر اللى راح



ههههههههههههههههه تسلم ياواد انا معاك


سبـכـآטּ اللـﮧ وبـכـمده .. سبـכـآטּ اللـﮧ العظيمـﮯ

\"\"

\"\"





عدل سابقا من قبل ɖɚɐɖ ɚɳɖ في الخميس مايو 20, 2010 11:18 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الإثنين مايو 10, 2010 12:22 am

استني بس عمرو اخلص امتحانات وربنا يوفقني كدة وهوريهملك
ههههههههههههههههههههههههه
نيس مرور يا شباب


عندما تجد من تحب فقد وجدت الحياة .. وعندما يحبك من وجدت فقد ملكت الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مشمشة

☆


انثى

عدد المساهمات 85

نـــقاط 138

العمر 23

العمل جاى فى الطريق

مزاجك إيه زفتووووووز

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأحد يوليو 31, 2011 6:10 am

ماشي ماشي موضوع جامد ♥♥♥
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
KiNg_Of_lOvE
.



ذكر

عدد المساهمات 1318

نـــقاط 1881

العمر 27

العمل العمل عمل ربنا

مزاجك إيه في النازل

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأحد يوليو 31, 2011 2:27 pm

بجد عاجبك


عندما تجد من تحب فقد وجدت الحياة .. وعندما يحبك من وجدت فقد ملكت الحياة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
مشمشة

☆


انثى

عدد المساهمات 85

نـــقاط 138

العمر 23

العمل جاى فى الطريق

مزاجك إيه زفتووووووز

إتصالات


مُساهمةموضوع: رد: هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟   الأحد يوليو 31, 2011 10:44 pm

اه عاجبنى جدا♥
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
هل المراه اصلها ديناصــــــــــور ؟؟؟؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(( افلام , اغاني , برامج , العاب ) Friends4ever)) :: 
.
 :: المنتدى العام
-
انتقل الى: