المجموعاتقائمة الاعضاءالرئيسيةبحـثدخولس .و .جالتسجيل

شاطر | 
 

 البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ɖɚɐɖ ɚɳɖ
☜☺☞
☜☺☞


ذكر

عدد المساهمات 595

نـــقاط 845

العمر 23

العمل عاشق افريل لافجين

مزاجك إيه كـــن فــى الحيــاة عابــر سبيــل واتــرك ورائــك كــل اثــر جميــل فمــا نحــن فــى الدنيــا الا ضيــوف ومــا علـــى الضيــف الا الرحيــل



مُساهمةموضوع: البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد   الأربعاء أبريل 28, 2010 5:14 pm

هو المثل بيقول (اعز الولد ولد الولد) مسعنهمش بيقولو (اعز البنت بنت البنت)؟!
2-بنشوف
الولد بيتعاقب علشان بيعاكس بنت ويتقلوا ( انت معندكش اخوات بنات يا
كابتن)لكن ما احنا بنشوف بنات بتعاكس الولاد في النادي او الجامعة ليه
محدش بيقلهم (انت معندكيش اخوات ولاد يا ..(
3-الولد ممكن يقعد عند المكانيكي يشرب شاي -مأظنش ان احنا ممكن نشوف بنت قعدة بتشرب شاي عند المكانيكي
4-الولد
ممكن يعمل مكالمة في ثواني يخلص مكالمة لانه مش رغاي يعني كارت الشحن يقعد
اطول البنت ممكن تخلص كارت150 وهي لسة مدخلتش ف الموضوع
5-الولد لو
سافر اجازة5 ايم مش هحتاج غير بنطلون و2تيشرت وفوطة وفرشة و جل يرميهم في
شنطة علي علي كتفه البنت لو مسافرة 5 ايام هتاخد معاها شنطتين من بتوع
واحد مسافر الكويت
7- الولد يقدر يفك الانبوبه و ينزل يغيرها وكمان
يركب الانبوبه الجديده ويجربها البنت بالكتيير قوي تصرخ وهي في المطبخ (يا
ماما الانبوبه فضيت)؟
8-الولد ممكن يقلع جزمته في الشارع يديها لبتاع الورنيش البنت مستحيل
9-الولد لو راجع من مشوار حر ممكن اول ما يدخل البيت يقلع هدومه علي الباب بالنسبه للبنت اظن هاتبقي صعبه شوية
10-لو في اغاني شغاله صعب حد يقول للولد قوم اقرقص شوية
11- لو الدنيا حر ممكن الولد يحط راسة تحت الحنفية لو حر قوي ممكن يشيل شعره بالموس طيب بالنسبة للبنت.....؟
12- الولد مش مضطر يمشي بشنطة
13-في المترو او الميكروباص دايما بنشوف الولد يقوم للبنت عمرنا ما شفنا بنت قامت علشان ولد
14-لو البيت في لمبة محروقة وف نفس الوقت الاب عايز يشرب شاي عمره ما هيقول لابنه اعملي شاي ويقول لبنته انزلي هاتي لمبة مسمار
15-الولد لو في زفة ممكن يرقص ف الشارع البنت اخرها تقف علي سقف عربية وتسقف
16- لو الولد زي البنت يبقي انا زي بنت خالي وتبقي اليسا زي عصام الحضري والهام شاهين زي يوسف شعبان
17-لو البنت زي الولد ماكنوش عملوا في البطاقة خانه اسمها النوع تكتب قدمها بوضوح ... ذكر او انثي
.
.
.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




اظن كدة ملكومش حجة
ههههههههههههه

طب اقولكوا على حاجه ياااااااااارب البنات تخش الجيش




سبـכـآטּ اللـﮧ وبـכـمده .. سبـכـآטּ اللـﮧ العظيمـﮯ

\"\"

\"\"



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
خدنى الحنين
☆☆
☆☆


ذكر

عدد المساهمات 150

نـــقاط 188

العمر 26

مزاجك إيه برنس البرنسسة


مُساهمةموضوع: رد: البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد   الأربعاء أبريل 28, 2010 5:35 pm

هههههههههههه ايوة كدة عايزين حد ياخد بحقنا

مش زى سيزار قاعد يتكلم عننا بطريقة وحشة وبيدافع عنهم
ههههههههههههههه

تسلم ايدك يا فانكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس المنصوره
☜☺☞
☜☺☞


انثى

عدد المساهمات 649

نـــقاط 880

العمر 31

العمل القراءه والنت

مزاجك إيه فل الفل


مُساهمةموضوع: رد: البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد   الأربعاء أبريل 28, 2010 10:07 pm

5-الولد لو
سافر اجازة5 ايم مش هحتاج غير بنطلون و2تيشرت وفوطة وفرشة و جل يرميهم في
شنطة علي علي كتفه البنت لو مسافرة 5 ايام هتاخد معاها شنطتين من بتوع
واحد مسافر الكويت


ميرسى ياعمور ياقمر التوبيك تحفه وبعدين البنات انضف من الولاد عشان كده بتاخد هدوم كتير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ɖɚɐɖ ɚɳɖ
☜☺☞
☜☺☞


ذكر

عدد المساهمات 595

نـــقاط 845

العمر 23

العمل عاشق افريل لافجين

مزاجك إيه كـــن فــى الحيــاة عابــر سبيــل واتــرك ورائــك كــل اثــر جميــل فمــا نحــن فــى الدنيــا الا ضيــوف ومــا علـــى الضيــف الا الرحيــل



مُساهمةموضوع: رد: البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد   الأربعاء أبريل 28, 2010 10:46 pm

زيكو حبيب هارتى تسلم على المرور


سبـכـآטּ اللـﮧ وبـכـمده .. سبـכـآטּ اللـﮧ العظيمـﮯ

\"\"

\"\"



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ɖɚɐɖ ɚɳɖ
☜☺☞
☜☺☞


ذكر

عدد المساهمات 595

نـــقاط 845

العمر 23

العمل عاشق افريل لافجين

مزاجك إيه كـــن فــى الحيــاة عابــر سبيــل واتــرك ورائــك كــل اثــر جميــل فمــا نحــن فــى الدنيــا الا ضيــوف ومــا علـــى الضيــف الا الرحيــل



مُساهمةموضوع: رد: البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد   الأربعاء أبريل 28, 2010 10:49 pm

برنسس المنصوره كتب:
5-الولد لو
سافر اجازة5 ايم مش هحتاج غير بنطلون و2تيشرت وفوطة وفرشة و جل يرميهم في
شنطة علي علي كتفه البنت لو مسافرة 5 ايام هتاخد معاها شنطتين من بتوع
واحد مسافر الكويت


ميرسى ياعمور ياقمر التوبيك تحفه وبعدين البنات انضف من الولاد عشان كده بتاخد هدوم كتير


سبتنى كل حاجه وجيتى على دى

وبردو هرد عليكى

انتو بتجيبو هدوم كتير عشان تدارو الحاجات الوحشه


لو انتو مش مستحميين ولا حاجه

=)))))


وثانكس على مرورك


سبـכـآטּ اللـﮧ وبـכـمده .. سبـכـآטּ اللـﮧ العظيمـﮯ

\"\"

\"\"



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
كبر الغرام
⋚ ☃ ⋛
⋚ ☃ ⋛


ذكر

عدد المساهمات 1066

نـــقاط 1385

العمر 27

العمل مدير عام شركه اوعى وشك

مزاجك إيه كوكتيل


مُساهمةموضوع: رد: البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد   الخميس أبريل 29, 2010 12:35 am

هههههههههههههه كلامك مظبوط
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://friends4ever.all-forum.net/index.htm?sid=da9164b1a77f7026
 
البنت مش زى الولد بس هى كماله عدد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(( افلام , اغاني , برامج , العاب ) Friends4ever)) :: 
.
 :: نكت وفوازير
-
انتقل الى: