المجموعاتقائمة الاعضاءالرئيسيةبحـثدخولس .و .جالتسجيل

شاطر | 
 

 فوائد الزوجه النكديه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ɖɚɐɖ ɚɳɖ
☜☺☞
☜☺☞


ذكر

عدد المساهمات 595

نـــقاط 845

العمر 23

العمل عاشق افريل لافجين

مزاجك إيه كـــن فــى الحيــاة عابــر سبيــل واتــرك ورائــك كــل اثــر جميــل فمــا نحــن فــى الدنيــا الا ضيــوف ومــا علـــى الضيــف الا الرحيــل



مُساهمةموضوع: فوائد الزوجه النكديه   الخميس أبريل 29, 2010 1:02 am

فوائد الزوجة النكدية





من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

كيف انا اقولك




تجعل لسانك رطب بذكر الله
(طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل)

غض البصر
(الشعور بالكره لصنف الحريم)

صلة الرحم
(على طول هربان عند أمه)


المحافظة على الوزن


(دائما نفسه مسدودة عن الاكل).....


وان كانت زوجته من النوع النكدي المتأصل


فسيصبح من العظماء


لانه من قرفه وزهقه وطهقه من هذه العيشة بيدفن نفسه بشغله فيبرع ويدهش الناس ويثبت المثل القائل


"وراء كل رجل عظيم امرأة




سبـכـآטּ اللـﮧ وبـכـمده .. سبـכـآטּ اللـﮧ العظيمـﮯ

\"\"

\"\"



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
برنسس المنصوره
☜☺☞
☜☺☞


انثى

عدد المساهمات 649

نـــقاط 880

العمر 31

العمل القراءه والنت

مزاجك إيه فل الفل


مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   الخميس أبريل 29, 2010 3:09 am

نيس توبيك ميرسى اكيد وراك كل رجل عظيم امرأه عظيمه
ربنا يوفقك



 


 


 


 

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ɖɚɐɖ ɚɳɖ
☜☺☞
☜☺☞


ذكر

عدد المساهمات 595

نـــقاط 845

العمر 23

العمل عاشق افريل لافجين

مزاجك إيه كـــن فــى الحيــاة عابــر سبيــل واتــرك ورائــك كــل اثــر جميــل فمــا نحــن فــى الدنيــا الا ضيــوف ومــا علـــى الضيــف الا الرحيــل



مُساهمةموضوع: رد: فوائد الزوجه النكديه   الخميس أبريل 29, 2010 2:26 pm

انتى بتسيبى كل حاجه وتيجى على الحته اللى معاااكو ومش بتبصى لبقيت الموضوع


عموما ثانكس على مرورك


سبـכـآטּ اللـﮧ وبـכـمده .. سبـכـآטּ اللـﮧ العظيمـﮯ

\"\"

\"\"



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
فوائد الزوجه النكديه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
(( افلام , اغاني , برامج , العاب ) Friends4ever)) :: 
.
 :: الحوار المفتوح
-
انتقل الى: